Garantie si service

Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Asigurarea garantiei Certificatele de garantie sunt emise de catre noi, vor fi asigurate prin service-ul propriu.

Costul transportului aferent returnarii produselor catre noi, este suportat de catre client. Costul de expeditie al produselor returnate de la Aquatime.ro catre client este suportat de compania noastra. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei,sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 20 EUR la cursul zilei.

Procedura de asigurare a garantiilor In cazul in care ati achizitionat produse de pe site-ul nostru si acestea se incadreaza in termenul de garantie, te rugam sa ne contactezi telefoni sau e-mail, iar noi vom rezolva situatia creata in cel mai scurt timp.

Important

Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:

  • Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii defectuoase a aparatelor
  • Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.

 

Receptia in service

Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.

Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: repararea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 48 de ore, produsul reparat va ajunge la client.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.