Trambulina pentru copii | Trambuline interior si exterior

Trambulinele nu sunt doar pentru copii. Miscarea saltareata si repetitiva are multe beneficii de sanatate, care o fac potrivita pentru oameni de toate varstele si aproape toate starile de sanatate.

Pentru a obtine cele mai multe avantaje si rezultate cu o trambulina copii, esentiala este alegerea – trebuie gasit produsul cel mai potrivit pentru nevoile dumneavoastra. In acest scop, luati in considerare beneficiile pentru sanatate precum si obiectivele, bugetul si spatiul la dispozitie.

Exercitiile la trambulina ajuta sanatatea

Distractie sanatoasa

Saritul la trambuline este distractiv, si sunt putini oamenii care ar argumenta altfel. E ceva in legatura cu sentimentul de zbor, care este revigorant si plin de satisfactii, oricand aveti posibilitatea sa va antrenati intr-un exercitiu care este distractiv, cu atat mai probabil sa il aveti pe lista de preferinte personale.

Fitness cu impact cardiovascular scazut

Atunci cand cineva sare pe o trambulina, suprafata flexibila se misca impreuna cu el, ceea ce reduce impactul la aterizare. Asa ca, spre deosebire de alte forme de fitness cardiovascular, cum ar fi joggingul de exemplu – in cazul in care impactul la contact cu solul poate duce la leziuni osoase si articulare ale gleznelor, genunchi si solduri – aici este mai putin probabil sa genereze aceste tipuri de leziuni. In tot acest timp, miscarea permite sa creasca ritmul cardiac si rata de respiratie, imbunatatind astfel sistemul cardiovascular, atunci cand activitatile sunt efectuate in mod regulat, la o intensitate moderata pana la puternica.

Echilibru si coordonare

Multi micuti se lupta pentru a mentine echilibrul in primele cateva salturi pe o trambulina pentru copii. Totusi, aceste aparate sunt destul de bune pentru imbunatatirea echilibrului si a coordonarii in toate datele statristicii.

Cu cat veti practica mai mult timp acest sport, cu atat veti deveni mai bun la mentinerea echilibrului in ciuda modelelor de miscare neasteptate si, de asemenea, veti putea estima miscarile corpului dumneavoastra bazat pe modul in care aterizati, permitandu-va sa va recuperati mai repede. In esenta, echilibrul si coordonarea dumneavoastra se va imbunatati.

Imbunatateste functia limfatica

Unul dintre cele mai mari beneficii ale saritului la trambulina este avantajul pe care il ofera sistemului limfatic. Sistemul limfatic joaca un rol important in imunitate, scalda celulele de pe tot corpul in fluidul limfatic pentru a colecta reziduurile celulare si le muta spre sistemul de eliminare a deseurilor corespunzatoare, fie ca este vorba despre pielea, plamanii, ficatul sau rinichii nostri. Sistemul limfatic ruleaza pe verticala, de-a lungul extremitatilor, dar spre deosebire de sistemul cardiovascular (care se executa intr-un mod similar, cu inima in mod constant de pompare pentru a mentine sange in miscare prin intermediul sistemului), sistemul limfatic nu are nicio pompa pentru a mentine lichidul limfatic (si deseurile organismului pe care le colecteaza) in miscare.

Mai degraba, sistemul necesita contractii musculare pentru a muta deseurile sistemului departe de extremitati. Exercitarea a aproape orice fel de activitate poate ajuta la generarea acestei miscari, dar saritul in sus si in jos viguros pe trambulina este deosebit de eficient, deoarece este relativ usor de realizat si stimuleaza modul in care supapele sistemului limfatic se deschid si inchid simultan, stimuleaza cresterea fluxului limfatic in mod substantial, intrucat actioneaza impotriva gravitatiei pentru a deplasa sistemul limfatic. Acest lucru mentine deseurile celulelor in miscare, ajutand la detoxifierea corpului, precum si la imbunatatirea functiei imune globale.

Sorteaza dupa:
Arata:
Afiseaza: Lista Retea